Czołgi niemieckie w WoT

Dobra i celna artyleria zadająca duże obrażenia potrafi skutecznie unieszkodliwić każdy czołg. Muszą jej szczególnie obawiać się czołgi ciężkie. Do najlepszych niemieckich dział samobieżnych należą:

1. Grille

 

   Jest to działo samobieżne 5 poziomu. Charakteryzuje się jak każda artyleria niską mobilnością. Ma słaby pancerz - w najgrubszym miejscu zaledwie 15 mm. Celność jak na działo niemieckie jest dość słaba. Za to obrażenia są bardzo dobre, gdyż Grille może zadawać nawet 680 punktów obrażeń jednym strzałem. Średnie uszkodzenia na minutę wynoszą 1736. Ilość HP pojazdu wynosi 240.

  To działo samobieżne jest bardzo ciekawym pojazdem. Potrafi niszczyć wrogie czołgi niskich poziomów jednym strzałem. Trzeba jednak grać nim jak każdą artylerią, czyli bardzo ostrożnie stojąc na tyłach, gdyż szarżowanie może źle się skończyć. Ogólnie jest to pojazd warty polecenia.

2. Hummel

 

   Jest działem samobieżnym 6 poziomu. Odblokowuje się go właśnie za pomocą doświadczenia zdobytego na Grille. Czołg ten ma dość celne działo. Mobilność jest niestety raczej niska. Pancerz w najgrubszym miejscu ma zalewdwie 30 mm. Pojazd ten zadaje średnio 750 - 950 obrażeń na strzał. Średnie obrażenia na minutę wynoszą około 1821. Szybkostrzelność wynosi zalewdwie 2 strzały na minutę, co jest minusem. Czołg ten posiada 300 HP.

   Hummelem trzeba grać tak samo jak Grille. Nie można nim szarżować do przodu tylko trzeba być ukrytym i czekać na okazję do zaatakowania wroga, który pojawi się w zasięgu strzału.

3. G.W. Panther

 

   Jest to kolejne w drzewku niemieckim działo samobieżne, które jest w grze 7 poziomem. Niską mobilność rekompensuje dużymi obrażeniami na strzał średnio wynoszącymi średnio 900 - 1200 punktów. Jego działo jest bardzo celne. Pancerz w najgrubszym miejscu na 50 mm grubości. Posiada 360 HP. Średnie obrażenia na minutę wynoszą 2086, zaś szybkostrzelność 1,75 pocisku na minutę.

   Pojazdem tym należy grać tak samo jak Grille i Hummelem.

4. G.W. Tiger

 

   Jest działem samobieżnym 9 poziomu. Jego mobilność jest niewielka, ale za to obrażenia wynoszą zwykle od 1550 do 2000 punktów. Celność działa jest na średnim poziomie. Średnie uszkodzenia na minutę wynoszą 2500. Pancerz kadłuba czołgu ma maksymalnie 30 mm grubości. Pojazd ten ma 500 punktów wytrzymałości.

   Gra się nim tak jak wcześniej opisanymi pojazdami tego typu.

5. G.W. E 100

 

   Jest to pojazd 10 poziomu, który kończy niemiecką linię artyleryjską. Cechuje go to, co jego poprzedników. Zadaje takie same obrażenia jak G.W. Tiger. Ma jednak najgrubszy pancerz ze wszystkich pojazdów w linii, który miejscami dochodzi do 80 mm. Posiada 550 punktów życia.

  Gra się nim tak samo jak powyżej opisanymi czołgami, gdyż na pierwszej i drugiej linni, jak każda artyleria jest bezbronny i łatwy do zniszczenia.



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl